Reklamácia zásielky

Reklamácia doručenej zásielky z e-shopu SaltElektro.sk (SALT TS)

 

Čo robiť pri zjavnom poškodení doručovanej zásielky?

Pri zjavnom poškodení doručovaného tovaru zásielku nepreberajte.

Pri podozrení poškodenia obsahu zásielky, alebo pri zjavnom poškodení zásielky/obalu zásielky, spíšte s doručujúcim kuriérom Výhradu pri preberaní alebo Škodový protokol.
Výhradu pri preberaní/Škodový protokol si zdokumentujte a v prípade potreby nám zašlite na e-mailovú adresu info@saltelektro.sk.

 

Reklamácia doručenej zásielky

Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že vnútorný obsah je poškodený?
Informujte nás o poškodení zásielky čo najskôr – do 24 hodín od prevzatia tovaru na náš e-mail.

POSTUP:

  1. Urobte fotografie prepravného obalu zo všetkých strán + fotografie vnútorného obsahu zásielky, t.j. tovaru s výplňou. Na aspoň 1 fotografii musí byť zreteľne viditeľný prepravný štítok.
  2. Urobte fotografie poškodeného výrobku
  3. Pokiaľ ste tovar preberali Výhradou pri preberaní (z dôvodu podozrenia na poškodenie), pripravte si aj tento podklad/dokument od prepravcu
  4. Všetky podklady s názvom poškodeného výrobku, číslom objednávky nám zašlite na info@saltelektro.sk 

Reklamáciu poškodenej zásielky budeme posudzovať individuálne.
Po získaní všetkých požadovaných podkladov Vás budeme informovať o ďalšom postupe čo najskôr.

 

Reklamácia doručenej zásielky, ktorá je nekompletná

Rozbalili ste zásielku a zistili ste, že v nej niečo chýba?

POSTUP:

  1. Urobte fotografie prepravného obalu zo všetkých strán + fotografiu obsahu zásielky zvnútra (vrátane prípadnej vnútornej výplne). Na aspoň 1 fotografii musí byť zreteľne viditeľný prepravný štítok.
  2. Pokiaľ ste tovar preberali Výhradou pri preberaní (z dôvodu podozrenia na poškodenie), pripravte si aj tento podklad/dokument od prepravcu
  3. Všetky podklady s názvom a číslom objednávky nám zašlite na info@saltelektro.sk

 

Reklamácia nesprávneho (zameneného) tovaru

POSTUP:

  1. Urobte fotografie doručenej zásielky + prepravného štítka zásielky.
  2. Podklady s názvom poškodeného výrobku, číslom objednávky nám zašlite na info@saltelektro.sk 

 


 

V prípade akýchkoľvek nejasností nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky na 0948 550 309.