Hodnotenie obchodu
Trocha neprehľadný formulár zadávanie osobných / firemných údajov v objednávke
(Administrátor)
Milý zákazník,
ďakujeme pekne za pozitívnu recenziu. Prajeme, nech vám zakúpený spotrebič slúži spoľahlivo a čo najdlhšie.
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
Nakupoval som tu viackrát ,veľká spokojnosť.Slušný ,komunikatívny ,vedia poradiť.Môžem len doporučiť tento obchod.
(Administrátor)
Vážený zákazník,
veľmi pekne vám ďakujeme za 100 % hodnotenie nákupu, zároveň aj za prejavenú spokojnosť s nákupom u nás.
Nech vám zakúpený výrobok dlho a spoľahlivo slúži :-)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
Ide o veľmi praktické príslušenstvo ku kuchynskému robotu. Vyskúšali sme zatiaľ 1x a dopadlo to perfektne. Odporúčam všetkým, ktorí takýto typ robota vlastnia!
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme veľmi pekne za hodnotenie a spokojnosť s nákupom nadstavca na tvorbu širokých rezancov ETA 0028 93000. Tešíme sa, že vám robot a príslušenstvo spoľahlivo slúžia :)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
Nakupoval som tu prvý krát. Vynikajúci a seriozny obchod. Jeden deň tovat objednám, na druhý pred obedom je u mňa doma (Prešov-BA).
Výborne ceny a samo aj komunikacia. S obchodom som veľmi spokojný.
Vrelo obchod odporúčam ostatným, nesklame.
(Administrátor)
Vážený zákazník,
chceme sa Vám poďakovať za skvelé hodnotenie :-) Sme radi, že prevláda spokojnosť s doručením. Prajeme Vám všetko dobré a maximálnu spokojnosť so zakúpeným výrobkom.
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Milá Zuzanka,
ďakujeme veľmi pekne za recenziu. Tešíme sa, že ste boli s dodaním aj komunikáciou spokojná. Prajeme všetko dobré a nech Vám spotrebič dlho predlho slúži :-)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Milý zákazník,
veľmi pekne vám ďakujeme za 100 % hodnotenie nákupu v našom e-shope.
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
Cez víkend tovar objednaný, v utorok prevzatý, komunikácia rýchla. Fajn víkendová cena Celková spokojnosť.
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme za veľmi pekné hodnotenie nákupu u nás. Sme radi, že ste si na nákup vybrali práve náš obchod. Prajeme, aby Vám zariadenia dlho a k spokojnosti slúžili :-)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Milý zákazník,
veľmi pekne ďakujeme za skvelé hodnotenie. Ďakujeme krásne za realizovaný nákup a vyjadrenie pochvaly :-)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Vážený zákazník,
veľmi pekne vám ďakujeme za hodnotenie nákupu v našom obchode. Prajeme, nech Vám zakúpený výrobok spoľahlivo funguje.
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme pekne za prejavenú dôveru a spokojnosť s nákupom. Potešilo nás to. Prajeme, aby Vám zakúpený spotrebič slúžil dobre a dlho.
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme pekne za zhodnotenie celého procesu nákupu. Váš podnet sme v čase napísania recenzie poslali prepravnej spoločnosti na prešetrenie, pretože neakceptujeme žiadne hrubé správanie prepravcov voči príjemcom zásielok. V mene prepravnej spoločnosti sa za Vám chceme aspoň takto ospravedlniť za komplikácie, ktoré nastali. Prajeme Vám, aby spotrebič spoľahlivo slúžil čo najdlhšie :-)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
(Administrátor)
Vážený zákazník,
ďakujeme Vám za prejavenú dôveru a pozitívnu spätnú väzbu. Nech Vám spotrebič dlho slúži :-)
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO
Tovar bol doruceny na zaklade dohody s dodavatelom
Zatiaľ som na žiadnu neprisla:)
Neodniesli nám na recykláciu starý spotrebič aj keď to bolo výslovne dohodnuté a bolo to našou podmienkou nákupu u nich. Po týždni sme museli starú práčku odseparovať na vlastné náklady. Komunikácia na túto tému zo strany obchodu skončila hneď ako im prišli peniaze na účet. Od roku 2009 je povinnosť obchodov odviezť starý spotrebič výmenou za nový upravená aj v zákone a cena za túto službu je zahrnutá v cene nových spotrebičov. Niekomu proste stojí za to oklamať zákazníka za tých pár eur.
(Administrátor)
Vážený zákazník,
veľmi sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Verte, že sme sa stretli prvýkrát s tým, že prepravca odmietol zákazníkovi odviesť starý spotrebič aj napriek tomu, že táto služba je pri veľkých spotrebičoch dokonca samozrejmosťou. Prepravná spoločnosť sa mala s Vami skontaktovať, aby si s Vami dohodla iný termín odovzdania starého spotrebiča, pokiaľ to nebolo možné v deň doručenia zásielky.
Je nám nesmierne ľúto, že vznikla táto situácia. Stále platí, že zákazník má možnosť odovzdať starý veľký spotrebič prepravcovi, ak nás o to vopred požiadal, a zároveň zákazník deklaruje, že starý spotrebič bude na mieste príjmu nového tovaru, čistý, prázdny a bez vody.
Aby ste skutočne verili, že sme Váš problém riešili okamžite s doručujúcou prepravnou spoločnosťou telefonicky a e-mailom ako nám telefonovala Vaša pani manželka:
https://bit.ly/3RbPOTi
Aj napriek tomu, že sme urobili všetko, čo sme mohli, chceme sa Vám ospravedlniť za zníženú kvalitu našich služieb.
S pozdravom,
Tím SALT ELEKTRO